ClockSound
Search
facebook twitter youtube rss instagram

Οι KVB στο ClockSound.gr

(Please scroll down for English)

Οι Βρετανοί The KVB μετράνε πια εννιά χρόνια παρουσίας στα μουσικά πράγματα. Το project, που ξεκίνησε ως solo δουλειά του Nicholas Wood, εξελίχθηκε, με την προσθήκη της Kat Day, σε ένα ντουέτο που στις ζωντανές του εμφανίσεις παρουσιάζει ένα οπτικοακουστικό θέαμα. Ίσως δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι και αλλιώς, μια και η μουσική των Βρετανών βασίζεται περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο στην δημιουργία ατμόσφαιρων και στην πρόκληση διαφορετικών, ακόμα και αντιφατικών, συναισθημάτων που μπορεί ποτέ σχεδόν να μην γίνονται συγκεκριμένα, αλλά είναι παρόντα ταυτόχρονα σε βαθμό υπερθετικό.

Το reverb, που αποτελεί βασικό συστατικό του ήχου τους, σίγουρα συμβάλει καταλυτικά στην καταβύθιση του ακροατή στον κόσμο τους. Έχοντας πλέον έξι studio albums στο ενεργητικό τους, οι The KVB έχουν καταφέρει να εξελιχθούν δίχως να απομακρυνθούν από τα στοιχεία που τους έκαναν από την αρχή αγαπητούς στο κοινό. Το γεγονός ότι από την αρχή δεν θέλησαν να περικλείσουν την μουσική τους στα στενά όρια ενός genre, άλλωστε, τους άφησε περιθώρια για πειραματισμό και τους έδωσε την δυνατότητα να διαγράψουν μια πορεία δίχως φόβο για την αλλαγή. Κιθάρες που ακροβατούν ανάμεσα στο post-punk, το shoegaze και την ψυχεδέλεια, synths που εναλλάσσουν το σκοτάδι και την μελαγχολία με τον μινιμαλισμό της electronica συνθέτουν τον ήχο των Βρετανών που τα τελευταία χρόνια ζουν στο Βερολίνο.


Λίγο πριν από την εμφάνισή τους στο Fuzz Club στις 11 Μαϊου (εδώ το facebook event), καλεσμένων των Fuzz Productions και Catch The Soap, σε μια συναυλια που θα ανοίξουν ιδανικά οι Strawberry Pills και Data Fragments, οι Nicholas Wood και Kat Day μίλησαν στο ClockSound.gr για την δημιουργική τους διαδικασία, την ηχογράφηση του τελευταίου τους album “Only Now Forever” τις μουσικές και αισθητικές τους επιρροές, τη συνεργασία τους με τον Geoff Barrow των Portishead και την γνωριμία τους με τον Anton Newcombe των The Brian Jonestown Massacre. Και φαίνονται να είναι εξίσου ενθουσιασμένοι με το αθηναϊκό κοινό για την επιστροφή τους στην Αθήνα, μετά από δύο και κάτι χρόνια.

(Στο τέλος της συνέντευξης θα βρείτε και την ανακοίνωση της παραγωγής)

 

 

Anna Lefka: Αρχικά ηχογραφούσατε όλη την μουσική σας στο home studio σας. Στη συνέχεια, πήγατε να γράψετε σε εξωτερικό στούντιο και για το “Only now forever" επιστρέψατε στο home studio. Γιατί κάνατε αυτή την επιλογή; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ηχογράφησης στο σπίτι;

Nick: Ηχογραφήσαμε το “Of Desire” στο στούντιο του Geoff Barrow στο Μπρίστολ και μάθαμε πολλά από το χρόνο που περάσαμε εκεί. Όταν γράφεις στο στούντιο υπάρχει διαφορετικό πλαίσιο σκέψης, μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολο να εξαναγκαστεί η έμπνευση, ειδικά με χρονικούς περιορισμούς, όταν ξέρεις ότι έχεις μόνο δύο εβδομάδες για εγγραφή. Όταν ηχογραφούσαμε στο σπίτι, μπορούσαμε να δουλέψουμε όποτε θέλουμε και νομίζω ότι αυτή η ελευθερία χρόνου και χώρου δημιούργησε μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα τραγούδια και ήχους μας. Στο Βερολίνο δεν είχαμε ποτέ παράπονα από τους γείτονές μας! 

 

interviews/190511-the-kvb-interview/the-kvb-interview-01.jpg

A.L.: Πώς δουλέψατε κατά την ηχογράφηση του “Only Now Forever"; Έχει αλλάξει ο τόπος που γράφετε σας κατά τη διάρκεια των ετών;

Kat: Στην αρχή ο Nick έγραφε τα πάντα ωμά και γρήγορα σε μια αναλογική μηχανή 8-track, αλλά με την πάροδο των ετών εξελιχθήκαμε στο να χρησιμοποιήσουμε DAW για να δημιουργήσουμε περισσότερα στρώματα και δυναμικές. Προσπαθούμε ακόμα να βεβαιωθούμε ότι έχει την ενέργεια της αρχικής μεθόδου και προσπαθούμε να μην παραδουλεύουμε τα κομμάτια έτσι ώστε τα demos να μην χάσουν την αρχική τους σπίθα.

A.L.: Πώς συναντήσατε τον Anton Newcombe; Πως ήταν η συνεργασία μαζί του και η περιοδεία στην Αυστραλία με τους Brian Jonestown Massacre;

Nick: Τον γνωρίσαμε μέσω του φίλου μας Kiko στο Βερολίνο. Δεν συνεργαστήκαμε μαζί του, αλλά ηχογραφήσαμε το EP μας στο στούντιο του, το οποίο κυκλοφόρησε και στην ετικέτα του A Records. Η περιοδεία της Αυστραλίας με τους BJM ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Ωστόσο πάνε 5 χρόνια από τότε τώρα και έτσι μπορώ να το θυμηθώ μόνο σαν ένα περίεργο όνειρο. 

Α.L.: Έχετε προγραμματίσει την πρώτη σας περιοδεία στις ΗΠΑ αυτό το φθινόπωρο. Πώς αισθάνεστε γι ‘αυτό?

Nick: Ενθουσιασμένοι! Έχουμε περιοδεύσει σχεδόν παντού - την Κίνα, το Περού, τη Νότια Αφρική και πολλά άλλα ... έτσι έχει νόημα να φτάσουμε τελικά εκεί και στον Καναδά επίσης!

A.L.: Η μουσική σας έχει μια αίσθηση μυστηρίου, σαν να μην θέλετε να αποκαλύψετε πάρα πολλά πράγματα για σας για το κοινό. Είναι κάτι που κάνετε σκόπιμα ή συμβαίνει απλά; Είναι το μυστήριο συναρπαστικό;

Kat: Απλά δεν θέλουμε να πούμε στους ανθρώπους πώς ή τι να σκεφτούν, καθώς αυτό το βρίσκουμε μονοδιάστατο και βαρετό. Θα προτιμούσαμε το έργο, είτε ηχογραφημένο είτε κατά τη διάρκεια των οπτικοακουστικών μας εμφανίσεων, να βιώνεται και να ερμηνεύεται από τον ακροατή / θεατή.

A.L.: Για το "Of Desire" είχατε την ευκαιρία να ηχογραφήσετε με μερικά vintage synths από τη συλλογή του Geoff Barrow (Portishead). Ποια είναι το τωρινό σας set-up; Ποιο είναι το αγαπημένο σας κομμάτι από τον εξοπλισμό σας;

Kat: Ναι, είχε μερικά όμορφα synths όπως το Oberheim 4, το Korg Micro Preset και πολλά άλλα! Μου άρεσε που μπορούσε κανείς να δει τα σημάδια που είχε κάνει για τα synths από τις ζωντανές εμφανίσεις του με τους Beak> και Portishead.

Για ζωντανές εμφανίσεις, χρησιμοποιώ επί του παρόντος δύο Sequential (Dave Smith) synthsmopho και OB6Oto BAM reverb και Bugbrand Pt Delay για feedback στο οποίο βυθίζεσαι. Το αγαπημένο μου είναι το OB6, είναι τόσο ευπροσάρμοστο και έχει τους τόσο όμορφους ήχους του Prophet με μια ακατέργαστη ζωντάνια από το φίλτρο Oberheim.
Ο Nick χρησιμοποιεί είτε Fender Telecaster είτε Cardinal Puresalem που τις περνάει μέσω πεντάλ σε ενισχυτή Blackstar.

A.L.: Ο ήχος σας συγχωνεύει το darkwave με το shoegaze και την ψυχεδέλεια. Ποιες είναι οι επιρροές σας και τι υπάρχει στο τωρινό σας playlist
Πιστεύετε στην παραγωγή μουσικής που ανήκει σε συγκεκριμένα είδη ή έχετε διαφορετική προσέγγιση;

Nick: Ποτέ δεν θέλαμε να κάνουμε ένα τραγούδι darkwave / shoegaze / psych, η ατμόσφαιρα είναι πολύ σημαντική για εμάς αλλά και οι δυαδικότητες μεταξύ ευφορίας και μελαγχολίας. Οι επιρροές μας αλλάζουν συνεχώς, αλλά προς το παρόν ακούμε Gabe Gurnsey, Die Wilde Jagd, Fat White Family, Vox Low και τα κλασικά Cabaret Voltaire, Death in Vegas, Echo & The Bunnymen και Kraftwerk.

A.L.: Κοιτάζοντας το instagram σας, παρατηρεί κανείς αρκετές φωτογραφίες κοντά σε νερό, ποτάμια ή θάλασσα. Το βίντεο για το "Violent Noon" γυρίστηκε στην ακτή Jurassic στο Dorset. Είναι το νερό και η φύση μια πηγή έμπνευσης για εσάς ή είστε παιδιά της πόλης;

Kat: Και τα δύο είναι η αλήθεια και ιδανικά θα ζούσαμε μεταξύ των δύο τοπίων! Η αρχιτεκτονική, ειδικά ο Μπρουταλισμός, είναι ένα μεγάλο θέμα για τα γραφικά μας, αλλά το ίδιο και τοπία φύσης που έχουμε επεξεργαστεί μέσω προγραμμάτων 3D rendering και αναλογικών βίντεο synths. Ενδιαφέρομαι για το απτικό και πώς οι εικόνες και οι ψηφιακές υφές μπορούν να ερμηνευθούν και να αισθανθούν από τον εγκέφαλο. 


interviews/190511-the-kvb-interview/the-KVB-interview-by-George-Katsanakis.jpeg

A.L.: Οι συναυλίες σας είναι μια οπτικοακουστική εμπειρία και δημιουργείτε το δικό σας artwork. Τα εικαστικά εμπνέουν τη μουσική σας ή η μουσική σας δίνει την έμπνευση για τα εικαστικά;

Kat: Προς το παρόν, τα εικαστικά έρχονται πάντα δεύτερη μετά τη μουσική δημιουργία.

A.L.: Μια ερώτηση για την Kat. Δημιουργείς αυτή τη στιγμή εικαστική τέχνη εκτός KVB και εάν ναι σχεδιάζεις να πραγματοποιήσεις κάποια έκθεση;

Kat: Είχα μια ατομική έκθεση στο Βερολίνο πέρυσι, αλλά είναι δύσκολο να βρω το χρόνο καθώς περιοδεύουμε πολύ! Επίσης εργάζομαι σε ένα έργο AV με τους φίλους μου “Group A”, το οποίο βασίζεται στο κοινό πάθος μας για αρχιτεκτονική. Πραγματοποιήσαμε το ντεμπούτο του "Formwork" πέρυσι στην Ars Electronica στο Λιντς της Αυστρίας και θα πραγματοποιήσουμε την επόμενη performance σε έναν σταθμό ηλεκτροπαραγωγής που δεν χρησιμοποιείται στο Λονδίνο. 

A.L.: Και μια προσωπική ερώτηση (για μένα, όχι για σας, μη φοβάστε!): Κάνατε την πρώτη σας εμφάνιση στο Shacklewell Arms, το οποίο είναι το μοναδικό show που έχω παίξει στο Λονδίνο (είμαι και μουσικός). Τι θυμάστε από αυτή την εμφάνιση;

Nick: Το κάναμε! Θυμάμαι να είμαι εξαιρετικά νευρικός, καθώς ήταν η πρώτη φορά που έπαιζα ποτέ ζωντανά. Συμφωνήσαμε να κάνουμε την παράσταση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά ήταν μια καλή απόφαση, όπως εκείνη η εποχή, ήταν η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσουμε να παίζουμε τραγούδια σε ένα ζωντανό πλαίσιο.

A.L.: Ποιο είναι το καλύτερο μέρος του να είσαι καλλιτέχνης και ποιο είναι το χειρότερο;

Kat: Καλύτερο: Να ταξιδεύουμε, ερμηνεύοντας και δημιουργώντας τέχνη / μουσική με το αγαπημένο μου πρόσωπο
Χειρότερο: Αυτοκριτική και αυτοαμφισβήτηση

A.L.: Πώς αισθάνεστε που έρχεστε ξανά στην Αθήνα;
Nick: Αγαπάμε την Αθήνα τόσο πολύ που ξοδεύουμε κάποιες επιπλέον μέρες εκεί για να απολαύσουμε την πόλη! Είναι σίγουρα μια από τις αγαπημένες μας ευρωπαϊκές πόλεις.

 

interviews/190511-the-kvb-interview/the-kvb-interview-Data-Fragments.jpg

 Οι Data Fragments που θα εμφανιστούν πριν τους The KVB

 

interviews/190511-the-kvb-interview/the-kvb-interview-strawberry-pills.jpg

Oι Strawberry Pills που θα εμφανιστουν πριν τους The KVB

 

Εnglish Version

 

 

Anna Lefka: You were recording all of your music in your home studio at first. You then went on to record at studios outside the house and for “Only Now Forever” you went back to your home studio. Why did you make that choice? What are the advantages of recording at home?

Nick:We recorded Of Desire at Geoff Barrow’s studio in Bristol, and learnt a lot from our time there. When you are recording at studio there is a different frame of mind, it can sometimes be hard to force inspiration especially with time constraints when you know you only have two weeks to record. Whereas recording at home, we could work whenever we desired and I think this freedom of time and space has created some of our most interesting songs and sounds. In Berlin we never had any noise complaints from our neighbours!



A.L.: How did you work while recording for “Only Now Forever”? Has your recording process changed over the years?

Kat:At the beginning Nick would record everything raw and quickly on an analogue 8-track machine, but over the years we developed to use DAW to create more layers and dynamics. We try still to make sure it has the energy of the original method, and try not to overwork tracks so the demos don’t lose their initial spark.



A.L.:How did you meet Anton Newcombe? What was it like collaborating with him and touring Australia with Brian Jonestown Massacre?

 

Nick: We met him through our friend Kiko in Berlin. We didn’t collaborate with him, but recorded our EP at his studio, which was also released on his label A Records. Touring Australia with BJM was an incredible experience; it was over 5 years ago now though so I can only remember it like a strange dream.

 

A.L.:You are scheduled to tour the USA for the first time this fall. How do you feel about that?

Nick: Excited! We have toured almost everywhere else – China, Peru, South Africa and more… so it makes sense to finally make it over there and to Canada too!


A.L.: Your music has a sense of mystery to it, like you don’t want to reveal too many things about you to the public. Is that something you do on purpose or does it just happen? Is mystery exciting?

 

Kat: We just don’t want to tell people how or what to think, as we find that one dimensional and dull. We would rather the work, either on record or during our AV performances, was experienced and interpreted by the listener/viewer.

A.L.: For “Of Desire” you got to record with some vintage synths from Geoff Barrow’s collection. What is your current set-up? What is your current favourite piece of gear?


Kat:
Yes he had some beautiful synths such as the Oberheim 4 voice, Korg Micro Preset and much more! I liked how on some you could see the markings he had made on the synths from his live performances with Beak> and Portishead.

 

For live shows I am currently using two Sequential (Dave Smith) synths : a mopho and OB6, Oto BAM reverb and Bugbrand Pt Delay for immersive feedback sounds. My favourite is the OB6, it’s so versatile and has such beautiful Prophet sounds with a raw, liveliness from the Oberheim filter.

Nick uses either a Fender Telecaster or Puresalem Cardinal through pedals into a Blackstar amp.


A.L.: Your sound merges darkwave with shoegaze and psychedelia. What are your influences and what’s on your current playlist ? Do you believe in making music within genres or do you have a different approach?

Nick: We never set out to make a darkwave/shoegaze/psych song, atmosphere is most important to us but also the dualities between euphoria and melancholia. Our influences are constantly changing but currently we are listening to Gabe Gurnsey, Die Wilde Jagd, Fat White Family, Vox Low and the classics Cabaret Voltaire, Death in Vegas, Echo & The Bunnymen and Kraftwerk.

 


A.L.: Looking at your instagram, one notices quite a few photos near water, rivers or the sea. The video for “Violent Noon” was shot on the Jurassic coast in Dorset. Is water and nature a source of inspiration for you or are you city kids?

Kat: A bit of both really and ideally, we would live between both landscapes! Architecture, especially Brutalism, is a big theme for our visuals but so is nature that has been manipulated via 3D render programmes and analogue video synths. I am interested in the haptic, and how images and digital textures can be interpreted and felt by the brain.

A.L.: Your shows are an audiovisual experience and you make your own artwork. Do visuals inspire your music writing or does the music give you the inspiration for the visuals?

Kat: At the moment, the visuals always come second after the music creation.

A.L.: A question for Kat. Are you creating visual art outside the KVB project and if so do you plan on holding an exhibition?

 Kat: I had a solo exhibition in Berlin last year, but it is hard to find the time as we tour a lot! I am also working on an AV project with my friends ‘Group A’, which is based on our shared passion for architecture. We debuted ‘Formwork’ last year at Ars Electronica in Linz, Austria and will be performing next at a disused power station in London.


A.L.:And a personal question (for me, not for you, fear not!): You had your ever first show at the Shacklewell Arms, which is the only show I have played in London (I am a musician as well). What do you remember from that show?

Nick: We do! I remember being extremely nervous as it was the first time I had ever performed live. We agreed to do the show at quite short notice, but it was a good decision, as at the time, it was the right moment to start playing songs in a live context.

 

A.L.: What’s the best part of being an artist and what’s the worst?

Kat: Best: Travelling, performing and creating art/music with my favourite person

Worst: Self-criticism and self-doubt.

A.L.: How do you feel about visiting Athens again?

Nick: We love Athens so much that we are spending some extra days there to enjoy the city! It’s definitely one of our favourite European cities.

 

 

Διαβάστε την ανακοίνωση της παραγωγής:

 

Οι KVB επιστρέφουν στην Αθήνα για μια σαγηνευτικά σκοτεινή και ατμοσφαιρική βραδιά! Το ντουέτο των Nicholas Wood και Kat Day θα βρίσκεται στο Fuzz Live Music Club, το Σάββατο 11 Μαΐου, για να ξεδιπλώσει τις shoegaze / dark wave / psych-rock μελωδίες του μπροστά στο πιστό κοινό τους που μεγαλώνει συνεχώς.

Η προπώληση ξεκινάει στα 16 ευρώ και για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων. Μετά την εξάντλησή τους, θα συνεχιστεί στα 19 ευρώ. Στο ταμείο, η τιμή θα είναι 22 ευρώ.

Mαζί τους:

Οι Strawberry Pills είναι ένα Dark Electro-Romantic δίδυμο που ξεκίνησε από την Valisia Odell και τον Αντώνη Κωνσταντάρα και έκτοτε έπαιξαν μαζί με The Soft Moon, The KVB και Velvet Condom, κυκλοφόρησαν ένα E.P. (Conversation Piece, 2013) ενώ το single “Verbal Suicide”, προαναγγέλει τον πρώτο τους δίσκο. Στόχος τους; Nα φτιάξουν έναν μοναδικό, μοντέρνο σκοτεινό ήχο.

Οι νεοσύστατοι Data Fragments δημιουργήθηκαν μόλις το 2017, έχοντας ήδη μακρά πορεία στην Αθηναϊκή σκηνή. Με μέλη από Doric και Κωμωδία Θανάτου, ανέβηκαν για πρώτη φορά στη σκηνή τον Ιούνιο του 2018 με τους Second Still στο Death Disco, για να ακολουθήσουν support σε TRISOMIE 21 και Soviet Soviet. Μια καθαρά post punk μπάντα, που κυκλοφόρησε και το πρώτο της ομώνυμο LP, στην Geheimnis Records, θέλει να δημιουργεί εκκωφαντικά, new wave μανιφέστα!

Ονειρικές κιθάρες, μινιμαλιστικές synth μελωδίες, υπνωτικά drum machine beats! Η μουσική των KVB συνεχίζει να εξελίσσεται, αλλά η ατμοσφαιρικότητα παίζει πάντα τον πρώτο ρόλο. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που ξεκίνησε ως ένα bedroom project του Nicholas Wood εξελίχθηκε, με την προσθήκη της Kat Day και την μετακόμιση από την Αγγλία στο Βερολίνο το 2010, σε ένα σχήμα που ήδη μετράει 5 studio albums, αρκετά EPs και μερικά από τα ομορφότερα και χαρακτηριστικότερα κομμάτια ενός μουσικού ρεύματος που ανέκαθεν είχε πολλούς φίλους στην Ελλάδα: “Never Enough”, “In Deep”, “From Afar”, “Shadows”, “White Walls”, “Between Suns”, “Afterglow”, “On My Skin”, “Above Us”.

Με θαυμαστές τον Robert Smith των  Cure, τον Anton Newcombe των Brian Jonestown Massacre και τον Geoff Barrow των Portishead / Beak>, έχουν καταφέρει να ενσωματώσουν την αγάπη τους σε ονόματα όπως οι Joy Division, The Sound, Suicide, Death In Vegas, Cabaret Voltaire, Jesus and Mary Chain και My Bloody Valentine, σε έναν δικό τους οικείο πλέον ήχο. Απέδειξαν πως δεν είναι απαραίτητο να ξεφύγεις από τις επιρροές σου, το αληθινό κατόρθωμα είναι να ξέρεις τι να κάνεις με αυτές.

Ο περσινός δίσκος τους, “Only Now Forever” (ηχογραφημένος στο διαμέρισμά τους), είναι μία ακόμα εξαιρετική δουλειά. Αυτή τη φορά, μέσα από την αποστασιοποιημένη post-punk μελαγχολία τους, πρόσθεσαν λίγο περισσότερο φως, με τη μελωδία να αφήνει ενίοτε πίσω τις σκιές. Όμως, ο συνδυασμός του shoegaze με την μινιμαλιστική ηλεκτρονική παραγωγή συνεχίζει να χαρακτηρίζει τον, πάντα βουτηγμένο στο reverb,  ήχο τους.

Η απόκοσμα σαγηνευτική μουσική των KVB έχει, κατά την Kat Day, “μία κινηματογραφική ποιότητα.” Η ίδια, έχοντας σπουδάσει Καλές Τέχνες, επιμελείται όλα τα οπτικά και εικαστικά στοιχεία που σχετίζονται με τη μπάντα, από το artwork των albums μέχρι τα video projections στις ζωντανές εμφανίσεις τους.

Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00. Το ακριβές πρόγραμμα της συναυλίας και το opening act θα γίνουν γνωστά από το site και την facebook σελίδα μας.

www.thekvb.co.uk
www.facebook.com/thekvbmusic
https://soundcloud.com/thekvb
https://twitter.com/TheKVB
https://www.instagram.com/thekvb/
https://vimeo.com/katday

Διάθεση: 

Τηλεφωνικά / στο 11876

Online / www.viva.gr / www.fuzzclub.gr/event/the-kvb

Φυσικά σημεία / στα καταστήματα Reload, Seven Spots, Media Markt, Ευριπίδης, στον πολυχώρο Yoleni‘s (Σόλωνος 9, καθημερινά 8:00-00:00, Σάββατο 9:00-00:00, Κυριακή 10:00-20:00), στο Viva Kiosk Συντάγματος (Πλ. Συντάγματος 4, καθημερινά 9:00-21:00) και στο Viva Spot Τεχνόπολης (μέσα στον χώρο της Τεχνόπολης, είσοδος από οδό Περσεφόνης, Δευτ-Σαβ 11:00-19:00)

 

The KVB
Σάββατο 11 Μαϊου, Fuzz Live Music Club (Πειραιώς 209 & Πατριάρχου Ιωακείμ 1, Ταύρος, Αθήνα, 210 3450817. 

Σχετικά άρθρα

Banner
Banner