clocksound.gr
Search
facebook twitter youtube rss instagram

DJ Krush / Attica Blues / Free the Robots - Live @ Brixton Electric, London

DJ Krush / Attica Blues / Free the Robots

19.03.16 Brixton Electric, London

«Την τελευταία φορά που παίξαμε είχαμε μπροστά μας πολύ περισσότερα καλώδια και σίγουρα πιο παχιές οθόνες…». Με αυτή την παραδοχή που μαρτυρούσε την αποχή τους από τα studios και την live σκηνή για πάνω από 10 χρόνια, οι D’Afro και Τ.Ν. των Attica Blues σηματοδοτούσαν τον επετειακό χαρακτήρα της εμφάνισης τους σε ένα μισογεμάτο Electric, στο Λονδίνο.

Αυτοί που πήγαν αρκετά νωρίς πάντως, παραξενεύτηκαν από την απουσία της σαγηνευτικής Roba El-Essawy, τρίτο μέλος και υπεύθυνης για τα φωνητικά στο κομμάτι, σήμα κατατεθέν των Blues, το Blueprint. Παρά το αρχικό μούδιασμα βέβαια το «κάτι σαν set με φωνητικές παρεμβάσεις» κράτησε αρκετά ζεστό το κοινό μέχρι την εμφάνιση του DJ Κrush, χωρίς καμία καθυστέρηση.

O Krush δεν συνηθίζει να παίζει αποκλειστικά sets με μοναδικό άξονα τις τελευταίες απόπειρες του στο studio (ενώ έρχεται από μια χρονιά όπου κυκλοφόρησε το Βutterfly Effect, 4 σχεδόν χρόνια μετά την τελευταία του δουλειά), γεγονός που ίσως να ξένισε αρκετούς που τον έβλεπαν για πρώτη φορά.

Προτιμάει παρ' όλα αυτά να παίρνει το κοινό του από το χέρι σε ένα υπνωτικό σχεδόν παζλ που καταφέρνει να παρουσιάζει τις αγαπημένες του επιρροές και συνεργασίες (DJ Shadow, Headz), τους παλιούς "συμμαχητές" του στον ήχο που εκπροσωπεί (Portishead) άλλα και να ξεδιπλώσει ένα έργο που καλύπτει πλέον δυο γεμάτες δεκαετίες ξεκινώντας από τα μινιμαλιστικά "Zen" (2001) και "Meiso" (1995) αγγίζοντας το πειραματισμό του "The Message At The Depth" (2002) και καταλήγοντας στην μελωδική έκρηξη του Kemuri.

Τα απόκοσμα scratch πάνω σε μελωδίες από το "Jaku" (2004) (όπου ο Krush κατάφερε να παντρέψει την αγριάδα της φωνητικής χροιάς των Aesop Rock και Mr Lif με εξαιρετική Ιαπωνική μουσική) λειτούργησαν σαν ένα outro της συναυλίας που με ένα μικρό encore έφτασε στο τέλος της.

Ακούγεται κάπως αναχρονιστικό αλλά παρατηρώντας τις κινήσεις του Krush με ένα Mac, και δυο decks καταλαβαίνει κανείς το πόσο σημαντικό είναι για έναν DJ να μπορέσει μέσω της δουλειάς του να στιγματίσει μια ολόκληρη σκηνή. Ο Γάλλος Cam την ονομάτισε εύστοχα liquid hip hop.

Όπως και να λέγεται ο DJ Krush την υπηρετεί έντιμα χωρίς τυμπανοκρουσίες, χρυσές καδένες και εγωπαθείς αρλούμπες αυτοεπιβεβαίωσης στα social media και για αυτό, αλλά και τη βραδιά του Σαββάτου, τον ευχαριστούμε.

Σχετικά άρθρα

Banner
Banner