ClockSound
Search
facebook twitter youtube rss instagram

Ο Poldoore στο ClockSound.gr ενόψει Plisskën Festival

Το Plisskën Festival βρίσκεται προ των πυλών και οι φετινοί καλεσμένοι ανταποκρίνονται στο κάλεσμά μας να μας μιλήσουν, λίγες ημέρες πριν τις εμφανίσεις τους. Μόλις χθες ετοιμάσαμε και το preview του φεστιβάλ με ονόματα που διαλέξαμε και θέλουμε κατά προτεραιότητα να δούμε.

 

Plisskën Festival 2019 / Facebook Event 

 

Διαβάστε τι μας είπε ο Poldoore μέσω της διαδικτυακής μας επικοινωνίας:

 

Sevi Stavrianakoy: Γειά σου Thomas και σε ευχαριστούμε για το χρόνο σου να απαντήσεις στις ερωτήσεις μας. Αρχικά, πώς προέκυψε το project του Poldoore? Ποιο ήταν το πλάνο όταν πρωτοξεκίνησες να εμπλέκεσαι με τη μουσική?

Thomas Schillebeeckx: Για την ακρίβεια δεν είχα πραγματικά κανένα πλάνο ή φιλοδοξίες όταν πρωτοξεκίνησα να φτιάχνω μουσική. Απλώς βρήκα ένα δωρεάν πακέτο λογισμικού, το Garage Band, στο λάπτοπ μου και ξεκίνησα να σαχλαμαρίζω με αυτό για λίγους μήνες όταν ήμουν στο κολέγιο. Μετά από λίγο ένιωσα την ανάγκη για ένα πιο εκτεταμένο λογισμικό ψηφιακού ήχου και ξεκίνησα να ανεβάζω τη μουσική μου στο SoundCloud. Η Cold Busted μου ζήτησε να κάνω ένα EP γι' αυτούς λίγο αργότερα και τότε ήταν που σοβάρεψε η κατάσταση.

 

Sevi: Το στυλ σου είναι μια μίξη hip-hop, downtempo και κάποιων jazz στοιχείων. Πώς επέλεξες να αναμείξεις αυτά τα είδη;

Thomas: Μεγάλωσα κάνοντας πολύ skateboard και η μουσική που χρησιμοποιούσαν σε αυτά τα βίντεο που παρακολουθούσα με τους φίλους μου πάντα έμπλεκε boom bap hip hop, τόσο instrumental όσο και rap. Όταν άρχισα να παράγω μουσική, ήταν φυσικό να κάνω το είδος μουσικής που άκουγα μεγαλώνοντας, που ήταν hi-hop με jazz επιρροές και dark raw beats.

 

Sevi: Από τα πρώτα σου βήματα, φαίνεται ότι η μουσική σου ήταν πόλος έλξης για αρκετούς ανθρώπους όπως και για μια μεγάλη δισκογραφική, με βάση στο Los Angeles. Ήταν όσο τεράστιο και τρομακτικό μπορώ να φανταστώ για σένα το να συνεργαστείς μαζί τους;

Thomas: Δεν ήταν απαραίτητα τρομακτικό, πιο πολύ ήμουν περίεργος για τον τρόπο που λειτουργούσε η φάση “δισκογραφική” και πώς θα αντιδρούσε ο κόσμος στη μουσική μου. Τα τραγούδια που είχα βάλει online είχαν μόνο μερικές χιλιάδες αναπαραγωγές μέχρι εκείνο το σημείο, οπότε δεν είχα λάβει πολλή ανταπόκριση γι' αυτά. Όμως, η κυκλοφορία του πρώτου μου EP ήταν σίγουρα ορόσημο στο μουσικό μου ταξίδι.

 

Sevi: Το ”But I Do” ήταν και ακόμα είναι ένα τρομερό hit. Έχει ακουστεί χιλιάδες φορές στο ελληνικό ραδιόφωνο. Ποια ήταν η έμπνευση που σε έκανε να ηχογραφήσεις ένα τόσο smooth κομμάτι?

Thomas: Ήταν την περίοδο που είχα μόλις ανακαλύψει ότι οι Madlib, Dilla και όλοι αυτοί παίζανε με samples παλιότερων δίσκων, οπότε ξεκίνησα κι εγώ να σκάβω βρίσκοντας αυτό το smooth κομμάτι από τον O.V. Wright που πραγματικά μου άρεσε. Το αναδιέταξα, το έκοψα λιγάκι, πρόσθεσα ντραμς και το μετέτρεψα σε κάποιο είδος δική μου δημιουργίας. Αυτό ήταν όλο βασικά. Νομίζω το έκανα σε μια μέρα, κάτι που είναι σπάνιο για μένα. Βγήκε πολύ φυσικά.

 

 

Sevi: Αν δεν κάνω λάθος, το remixing είναι κάτι που φαίνεται να απολαμβάνεις αρκετά. Πώς είναι αυτό?

Thomas: Ναι, σίγουρα το απολαμβάνω. Πραγματικά λατρεύω να δίνω τη δική μου ερμηνεία σε υπάρχοντα τραγούδια. Ειδικά αν υπάρχει καλό φωνητικό, που μπορώ να το χρησιμοποιήσω και να κατασκευάσω το δικό μου ορχηστρικό κομμάτι γύρω από αυτό.

 

Sevi: Βλέπω ότι μόλις κυκλοφόρησες ένα νέο άλμπουμ, το "Mosaic", σχεδόν ένα μήνα πριν. Θα μπορούσες να μας πεις λίγα πράγματα γι' αυτόν τον δίσκο;

Thomas: Με αυτό τον δίσκο πήρα τον χρόνο επειδή ένιωσα ότι χρειαζόμουν να αναβαθμίσω την εργασιακή μου ροή προκειμένου να πάω την παραγωγή μου στο επόμενο επίπεδο. Δεν ήθελα να δώσω το ίδιο είδος άλμπουμ, αλλά να διατηρήσω τον ήχο του Poldoore που είχα διαμορφώσει στα προηγούμενα χρόνια. Όλο το "Mosaic" σχετίζεται με το μπέρδεμα του παρελθόντος με το παρόν, δίνοντας μια δεύτερη ζωή σε από καιρό ξεχασμένα vintage grooves. Έσκαψα βαθιά σε τόνους σπάνιων μουσικών συλλογών, φιλτράροντας τα κομμάτια που μου προκαλούσαν τα βαθύτερα συναισθήματα και τα δόμησα με δικούς μου ήχους προκειμένου να δημιουργήσω αυτό το άλμπουμ.

 

Sevi: Είναι η groovy μουσική το στυλ σου; Ποιοι είναι οι καλλιτέχνες / μπάντες που προτιμάς να ακούς τώρα?

Thomas: Ακούω πολλά, πολλά είδη, αλλά αυτό που έχουν όλα κοινό είναι ένα συγκεκριμένο groove, μια ανάλαφρη ατμόσφαιρα και μια πραϋντική μελωδία. Η ταπεινή μου συλλογή αποτελείται από διάφορα από reggae μέχρι ambient, σε jazz και discco. Κάποιοι διαχρονικά αγαπημένοι είναι οι Emancipator, Tycho, Bonobo, Phaeleh, Thievery Corporation, St. Germain και Boards of Canada για να αναφέρω μερικούς.

 

Sevi: Αλλά πέρα απ' τη μουσική δισκογραφία και λοιπά σχετικά, πάντα θέλω να ρωτήσω το εξής. Ποιο είναι ή ήταν το αγαπημένο σου μουσικό φεστιβάλ? Και σε ποιο θα ήθελες να λάβεις μέρος?

Thomas: Το φεστιβάλ με τις καλύτερες αναμνήσεις για μένα ήταν σίγουρα το Gilles Peterson's Worldwide Festival, στη νότια Γαλλία. Πήγα εκεί πέρα αρκετά χρόνια σερί με μερικούς φίλους και είχα περάσει τέλεια. Χορεύοντας στην παραλία, κάνοντας μπάρμπεκιου, λιακάδα κάθε μέρα... Το να παίξω εκεί ήταν για μένα χωρίς αμφιβολία ένα highlight για μένα. Και το να κάνω ένα DJ-set στο Tomorrowland ήταν επίσης αρκετά εντυπωσιακό. Θα ήθελα να παίξω στο Lightning In A Bottle κάποια μέρα, αυτό το event φαίνεται μαγικό.

 

Sevi: Μια τελευταία ερώτηση λοιπόν. Υπάρχει κάποια συνεργασία που ελπίζεις να κάνεις στο μέλλον?

Thomas: Ω ναι, πολλές. Θα ήθελα να δουλέψω με τους D’Angelo, Herbie Hancock ή τον Freddie Gibbs κάποια μέρα. Αλλά φαντάζομαι, θα συνεχίσω να ονειρεύομαι...


Sevi: Σ’ ευχαριστούμε και πάλι για τον χρόνο σου και ανυπομονούμε να σε ακούσουμε στην Αθήνα!

 

Plisskën Festival 2019 / Facebook Event 

 

poldoore2

 

 

English Version

 

Sevi Stavrianakoy: Hello, Thomas and thank you for taking time in answering some of our questions. First of all, how did you come up with the project of Poldoore? What was your plan when you first started getting involved with music?

Thomas Schillebeeckx: Well, I actually didn’t really have a plan or any ambitions at all when I first started out making music. I just found this free software package called GarageBand on my laptop and started fooling around with it for a few months when I was in college. After a while I felt the need for a more extended digital audio workstation and started uploading my music to SoundCloud. Cold Busted asked me to do an EP for them shortly after and that’s when it got a bit more serious.

 

Sevi: Your style is a mix of hip-hop, downtempo and some hints of jazz. How did you choose those kinds of music to blend?

Thomas: I grew up skateboarding a lot and the music that was being used in these skate videos I was watching with my friends always featured boom bap hip hop, both instrumental and rap. When I started producing it felt natural to make the kind of music I had been listening to while growing up, which was jazz-infused hip-hop and dark raw beats.

 

Sevi: From your beginning, it seems that your music was a piece of attraction for many people as well as for a big label, based in LA. Was it as huge and scary as I can imagine for you to collaborate with them?

Thomas: It wasn’t necessarily scary, but I was rather very curious about the way the whole “label” thing worked and how people would react to my music. The songs I had put online only had a couple of thousands of plays at that point, so I hadn’t received a whole lot of feedback on them. But releasing my first EP was definitely a milestone in my musical journey.

 

Sevi: ‘But I do’ was and still is a great hit. It has been heard million times in greek radio. What was the inspiration that made you record such a smooth song?

Thomas: At the time I had recently discovered that Madlib, Dilla and all those guys were sampling old records, so I started digging myself and found this smooth song by OV Wright that I really liked. I rearranged it, chopped it up a bit, added drums and turned it into a kind of edit of my own. That’s all, basically. I think I made it in one day, which is very rare for me. It came pretty naturally.

 

Sevi: If I’m not mistaken, remixing is something that you seem to enjoy a lot. How’s that?

Thomas: Yep, I sure do. I really love giving my own interpretation of existing songs. Especially if there’s a good vocal that I can use and fabricate my own instrumental around it.

 

Sevi: I see that you just released a new album, “Mosaic”, almost a month ago. Could you tell us a little bit about that recording?

Thomas: I took my time producing this record because I felt that I needed to upgrade my workflow in order to take my production to the next level. I didn’t want to deliver the same kind of album, but still maintain that Poldoore sound that I developed over the past few years. Mosaic is all about puzzling together the past and the present, giving a second life to long-forgotten vintage grooves. I dug deep into tons of rare music collections, filtering out the pieces that evoked the deepest emotions in me and layered them with my own sounds in order to create this album.

 

Sevi: Is groovy music your style? What are the artists/bands that you prefer listening to, now?

Thomas: I listen to many, many genres of music, but the thing that they all have in common is indeed a certain groove, a floaty atmosphere and a soothing melody. My humble record collection consists of everything going from reggae over ambient to jazz and disco. Some all time favourites are Emancipator, Tycho, Bonobo, Phaeleh, Thievery Corporation, St. Germain and Boards Of Canada to name a few.

 

Sevi: But except from music recording and stuff like that, I always want to ask that... What is or was your favorite music festival? And which one would you love to participate in?

Thomas: The festival that has the best memories for me was definitely Gilles Peterson’s Worldwide Festival in the south of France. I went there a couple of years in a row with a bunch of friends and had the best time. Dancing on the beach, barbecuing, sunshine every day… Playing there myself was without a doubt a highlight for me. DJing at Tomorrowland was pretty impressive too. I’d love to play at Lightning In A Bottle one day, that event looks magical.

 

Sevi: So, a last question. Is there any collaboration you hope to have in the future?

Thomas: Oh yes, many of them. I’d love to work with D’Angelo, Herbie Hancock or Freddie Gibbs one day. But I guess I’ll just keep on dreaming...

 

Sevi: Thank you again for your time and we’re looking forward to listening to you, in Athens!

 

 

 

 

Plisskën Festival 2019

Plisskën Festival 2019 / Facebook Event  

Πληροφορίες:

Website  www.plisskenfestival.gr/

Facebook - www.facebook.com/plisskenfestival

Twitter - www.twitter.com/plisskenfest

Instagram -www.instagram.com/plisskenfest

Tumblr - www.plisskenfest.tumblr.com

Mixcloud -www.mixcloud.com/plisskenfest

Spotify - http://open.spotify.com/user/plisskënfest

Wikipedia -www.wikipedia/plisskenfestival

Resident Advisor - www.residentadvisor.net/events/1203566

Songkick - www.songkick.com/festivals/142701-plissken/id/36464459-plissken-festival-2019

 

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Μέσω του viva.gr

26 & 27 Ιουνίου 2019

33€ μονοήμερο

Χώρος / Stages

Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων

Πειραιώς 100

118 54 Γκάζι

www.technopolis-athens.com

Boiler Room X Plisskën Festival

25 Ιουνίου 2019 @ Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Αγόρασε εισιτήριο για το Boiler Room: https://www.viva.gr/tickets/music/plissken-festival/boilerroomathens/

 

poldoore3

 

Σχετικά άρθρα