ClockSound
Search
facebook twitter youtube rss instagram

Ο E. Myers στο ClockSound.gr ενόψει Plisskën Festival

Σε μια εποχή που οι DJs και οι μουσικοι καλούνται να "πουλήσουν" στο κοινό ένα κομμάτι από τον εαυτό τους μαζί με την μουσική τους, ο E. Myers έχει επιλέξει να φτιάχνει και να κυκλοφορεί την μουσική του κρυμμένος πίσω από ένα πέπλο ανωνυμίας, με white label releases και μην δείχνοντας το προσωπό του στα media.

To τελευταίο μας δημιουργεί μεγάλη περιέργεια σχετικά με το πως θα τον δούμε να εμφανίζεται - ή να μην "εμφανίζεται"; - στο φετινό Plisskën Winter Festival.

Διαβάστε παρακάτω όσα μας είπε σχετικά με την επιλογή του να μην αποκαλύπτει την ταυτότητά του,  το show του στο NTS, τα βινύλια αλλά και γενικότερα για το τι πιστεύει σχετικά με τα skills που πρέπει να έχει ένας σύγχρονος DJ.

Αναλυτικότερα, για όλους τους καλλιτέχνες που εμφανίζονται στο Plisskën Winter Festival 2019 μπορείτε να διαβάσετε στο preview που ετοιμάσαμε για εσάς εδώ

 

plissken-winter-fest-2019-728X90

 

Αnna Lefka : Που σε βρίσκουμε και πώς νιώθεις αυτή τη στιγμή;

E. Myers: Είμαι ευχαριστημένος, καθισμένος σε ένα καφέ στο Βερολίνο.

 

Αnna Lefka : Η ταυτότητά σου είναι ένα κομμάτι ενός μυστηρίου ... είναι αυτή μια επιλογή που συνειδητά έκανες ή κάτι που συνέβη και προχώρησες έτσι; Γιατί επέλεξες να διατηρείς αυτό το χαμηλό προφίλ;

E. Myers: Είχα κάνει μουσική με ένα άλλο ψευδώνυμο για λίγο, όταν  - κάπως τυχαία - ηχογράφησα τον πρώτο E. Myers δίσκο, το «Home». Ένιωσα ότι τόσο πολλή μουσική ήταν τυλιγμένη σε μια εικόνα, ιστορία ή έχοντας ολόκληρο το πακέτο, που με ενδιέφερε αρκετά να κυκλοφορήσω μουσική με ένα συγκεκριμένο τρόπο και να δω πώς θα επιβίωνε. Πραγματικά δεν υπήρχε σχέδιο πέρα από αυτή την πρώτη white label κυκλοφορία. Πολλά από αυτά που συνοδεύουν τη μουσική που βγαίνει σήμερα μπορεί να είναι εξαντλητικά για τους καλλιτέχνες, οπότε το να φτιάξω απλά κάποια μουσική και να το απελευθερώσω χωρίς τίποτα συνδεδεμένο ήταν εξαιρετικά απελευθερωτικό.

 

A.L.: Ο ήχος σου είναι αρκετά ευρύς όσον αφορά στη διάθεση και το mood. Πού φαντάζεσαι την μουσική σου να παίζεται (δωμάτια και τα διαστήματα);

E.M.: Ελπίζω να παίζεται οπουδήποτε ταιριάζει. Ειλικρινά, από την άποψη του στυλ του, είναι αρκετά πρωτόγονος και επικεντρώνεται γύρω από μοναδικές ιδέες ή ακολουθίες. Είναι σίγουρα φτιαγμένο έχοντας DJs ή clubs στο μυαλό, αλλά ελπίζω ότι οι άνθρωποι βρίσκουν χώρο για αυτό στο σπίτι ή οπουδήποτε αισθάνονται ότι λειτουργεί.

 

A.L.: Στο "Hate" χρησιμοποιήσες το Roland 707. Τι είδους εξοπλισμό χρησιμοποιείς όταν ηχογραφείς, ποιο είναι το setup σου;

E.M.: Αυτό μπορεί να είναι κακή ιδέα να αποκαλυφθεί, αλλά κάθε ηχογράφηση του E. Myers είναι σχεδόν 100% λογισμικό. Λατρεύω τα μηχανήματα και εύχομαι να είχα όλα τα κλασσικά drum machines και synths, αλλά αυτό ήταν ένα set-up που ήξερα, γι 'αυτό και το χρησιμοποίησα.

 

A.L.: Ποιο είναι το τρέχον αγαπημένο σου κομμάτι μουσικού εξοπλισμού;

E.M.: Εάν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω στο κόστος για ένα, θα ήθελα πολύ να έχω ένα Make Noise Shared System. Έχω παίξει σε ένα μία ή δύο φορές και είναι πραγματικά ένα από τα πιο όμορφα kits. Θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιήσω ένα για να φτιάξω ένα ολόκληρο δίσκο, χρησιμοποιώντας μόνο αυτό το εργαλείο.

 

A.L.: Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου; Ποιες είναι οι μουσικές σου επιρροές;

E.M.: Υποθέτω ότι είναι μόνο μουσική για υπόγεια, αλλά όπως ανέφερα και προηγουμένως, δεν είμαι υπό ψευδαισθήσεις ως προς την απλοϊκή της φύση. Όσον αφορά τις επιρροές, θα μπορούσα να μιλάω όλη την ημέρα, αλλά ας πούμε ότι προέρχονται από jazz, house, techno, electro, soul, dub, post punk, hip-hop.. Ό, τι αγαπώ, με έχει επηρεάσει με κάποιον τρόπο.

 

 

A.L.: Πες μας για το ραδιοφωνικό σου show στο NTS.

E.M.: Νιώθω πολύ τυχερός που μπορώ να κάνω κάτι με το NTS. Προσπαθώ να μην σκέφτομαι πολύ το πρόγραμμα και να το κάνω όσο πιο αυθόρμητα μπορώ. Ξοδεύω πολύ χρόνο στο να ακούω και να ψάχνω για μουσική για να παίξω, αλλά μου αρέσει αυτό το στοιχείο του ζωντανού ραδιοφώνου ή παίζω κάτι και σκέφτομαι "Αχ, υπάρχει αυτός ο δίσκος που θα πήγαινε υπέροχα μετά," και γρήγορα να προσπαθώ να το βρω εγκαίρως. Πάω να κάνω πιο επικεντρωμένες εμφανίσεις περιστασιακά, όπως και η ψυχή που έκανα πρόσφατα, θα είναι δύο ώρες ενός συγκεκριμένου είδους.

 

A.L.: Πώς προετοιμάζεσαι συνήθως για ένα djset;

E.M.: Φτιάχνω συνήθως μια λίστα αναπαραγωγής στο Recordbox με πράγματα που θα ήθελα να παίξω σε ορισμένα σημεία ενός σετ: νέα πράγματα που πραγματικά θέλω να ακούσω, πράγματα που ίσως δεν έπαιζα για λίγο. Παίρνω πάντα βινύλια μαζί μου, ώστε να σχεδιάσω γύρω τα πράγματα που πρέπει να παίξω στα CDJ, όχι επειδή είμαι πιουρίστας βινυλίων αλλά επειδή το απολαμβάνω και με κρατάει σε ένα συγκεκριμένο ρυθμό ενώ παίζω DJ. Μου αρέσει να κάνω μια στιγμή ή δύο για να γυρίσω, να περάσω από κάποιους δίσκους, ίσως να επιστρέψω στο CDJ κ.λπ. Πραγματικά δεν με νοιάζει τι χρησιμοποιεί ένας DJ ή αν κάνει μίξεις ή όχι και, ειλικρινά, βρίσκω αυτή τη συζήτηση τόσο βαρετή . Διαφορετικοί DJs παίζουν διαφορετική μουσική με διαφορετικούς τρόπους και νομίζω ότι είναι σπουδαίο πράγμα.

 

A.L.: Οι δίσκοι σου είναι self-releases αλλά πρόσφατα κυκλοφόρησε η δουλεία σου εκ νέου στην Dark Entries. Προτιμάς την καλλιτεχνική ελευθερία που σου δίνει το white label; Τυχόν σχέδια για επερχόμενες κυκλοφορίες και μουσικά σχέδια για το μέλλον γενικά;

E.M.: Ναι, για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω σχετικά με τη μουσική ελευθερία, αλλά έτσι παίζεις με την τύχη για το αν θα φτάσει στους ανθρώπους που θα θέλουν να το ακούσουν. Το εκπληκτικό πράγμα σχετικά με την κυκλοφορία στην Dark Entries - μια ετικέτα που μου αρέσει απόλυτα - ήταν το να υπάρξει μια άλλη έκδοση αυτού του δίσκου, με το λαμπρό έργο τέχνης του Eloise Leigh, το οποίο αναπτύξαμε με βάση τις συνομιλίες μεταξύ Josh Cheon και εμένα. Δεν έχω κυκλοφορήσει για λίγο καιρό τώρα, και πήρα ένα μακρύ διάλειμμα από να κάνω οτιδήποτε. Ωστόσο, άρχισα να δουλεύω μερικά νέα πράγματα, κάποια συνεργατικά projects συν ένα ή δύο νέα aliases που εξερευνούν διαφορετικά στυλ.

 

A.L.: Έχεις έρθει ποτέ στην Ελλάδα πριν;

E.M.: Έχω, αρκετές φορές. Η Αθήνα είναι μια υπέροχη πόλη και ανυπομονώ πραγματικά να επιστρέψω εκεί για το Plisskën.

 

❯ 7 DECEMBER 2019

Facebook Event

━━━━━━━━━━━━━━━
❯ TICKETS
www.viva.gr/tickets/music/athens/winter-plissken-en

 

emyers-clocksound-plissken-festival-interview-03

 

 


Αnna Lefka :How are you and where are you at at the moment?

E. Myers:I’m ok thanks, sitting in a cafe in Berlin.

Αnna Lefka :Your identity is a bit of a mystery…is that a choice you consciously made or something that happened and you went along with? Why do you keep a low profile?

E. Myers: I’d made music under another alias for a while when I - kind of accidentally - made the first E. Myers record, ‘Home’. I felt that so much music was wrapped up in an image, story, or having the whole package, that I was quite interested in just putting music out in a certain style and seeing how it would survive. There really was no plan beyond that first white label. A lot of what goes with music today can be exhausting for artists, so to just make some music and release it without anything attached was extremely freeing.

A.L.: Your sound is quite broad when it comes to its mood. Where do you imagine your music being played at (rooms and spaces)?

E.M.:  I hope it’s played wherever it fits. Honestly, in terms of it’s style, it’s quite primitive and focussed around singular ideas or sequences. It’s definitely made with DJs or clubs in mind, but I hope people find space for it at home or wherever they feel it works.

A.L.: On “Hate” you used the Roland 707. What kind of gear do you use to record your tracks, what is your set-up?

E.M.: This may be a bad idea to disclose this, but every E. Myers tune is pretty much 100% software. I love machines and wish I had all of the classic drum machines and synths, but that was a set-up I knew, so that’s what I used.

A.L.: What is your current favourite piece of equipment?

E.M.: If I could afford one, I would love to own a Make Noise Shared System. I've played on one once or twice and they really are the most beautiful pieces of kit. I’d love to use one to make an entire record, only using that piece of gear.

A.L.: How would you describe your sound? What are your musical influences?

E.M.: I suppose it’s just music for basements, but as I mentioned before, I’m under no illusions as to its simplistic nature. In terms of influences, I could be here all day, but let’s say they come from jazz, house, techno, electro, soul, dub, post punk, hip-hop. Everything I love has influenced me in some way.

 



A.L.: Tell us about your radio show on NTS.

E.M.: I feel very lucky to be able to do NTS. I try not to overthink the show and aim to make it as spontaneous as I can. I spend a lot of time listening and looking for music to play, but I enjoy that element of live radio or playing something and thinking, ‘Ah, there’s this record that would go great after,’ and quickly trying to find it in time. I’m going to do more focussed shows occasionally too, like the soul show I did recently, that will be two hours of a certain genre.


A.L.: How do you prepare for a djset?
I usually make a playlist in Recordbox of stuff that I’d love to play at certain points of a set: new things I really wanna hear, things I may not have played for a while. I always take records too, so will plan around the stuff I have to play on CDJs, not because I’m a vinyl purist, but because I enjoy it and it keeps me in a certain rhythm whilst DJing. I like taking a moment or two to turn around, go through some records, maybe go back to the CDJ, etc. I really do not care what a DJ uses, or whether they mix or not and, frankly, find this debate so boring. Different DJs play different music in different ways and I think that’s a great thing.

A.L.: Your tracks are self-released but you recently re-released on Dark Entries. Do you prefer the artistic freedom that white label gives you? Any plans for upcoming releases and musical plans for the future in general?

E.M.: I do, for the reasons mentioned above regarding musical freedom, but you’re also gambling on it getting to the people that will want to hear it. The amazing thing about releasing on Dark Entries - a label that I absolutely love - was having another version of that record, with Eloise Leigh’s brilliant artwork, which we developed based on conversations between Josh Cheon and I. I’ve not released for a little while now, and actually took a long break from making anything. However, I’ve started working on some new stuff, a couple of collaborative projects plus one or two new aliases exploring different styles.

A.L.: Have you ever been to Greece before?

E.M.: I have, quite a few times. Athens is a wonderful city, and I’m really looking forward to getting back there for Plisskën.

 

 

❯ 7 DECEMBER 2019

Facebook Event

━━━━━━━━━━━━━━━
❯ TICKETS
www.viva.gr/tickets/music/athens/winter-plissken-en  

 

plissken-winter-fest-2019-728X90

 

 

emyers-clocksound-plissken-festival-interview-01

 

Σχετικά άρθρα

Banner
Banner