ClockSound
Search
facebook twitter youtube rss instagram

Η Korea Town Acid στο ClockSound.gr ενόψει Plisskën Festival

 

To instagram profile της Korea Town Acid είναι γεμάτο από 2 ειδών φωτογραφίες : αυτές με hardware εξοπλισμό και synthesizers, και αυτές με φίλους και συνεργάτες μουσικούς. Αυτά φαίνονται να συνοψίζουν την φιλοσοφία ζωής και όσα έχουν σημασία για την Κορεάτισα με έδρα της το Τορόντο, dj και παραγωγό Jessica Cho. Οι απαντήσεις της στην συζήτηση που είχαμε μαζί της σε αναμονή της εμφάνισής της στο φετινό Winter Plisskën Festival συμβαδίζουν απόλυτα με την διαδικτυακή της εικόνα.

Για να φτάσετε πλήρως ενημερωμένοι στο festival, για όλους τους καλλιτέχνες που εμφανίζονται στο φετινό χειμερινό Plisskën μπορείτε να διαβάσετε στο preview που ετοίμασαμε για εσάς εδώ.

 

Anna Lefka: Γεια σου Jessica! Πώς και πότε ξεκίνησε το project Korea Town Acid; Πως προέκυψε το όνομα;

 

Korea Town Acid: Ήμουν σε ένα project που ονομάζεται "CHOBO" με τον πρώην συνεργάτη μου και ήμασταν ένα ντουέτο που έπαιζε live χρησιμοποιώντας hardware synth, drum machines και πεντάλ και φτιάχναμε ambient house και techno. Αφού σταματήσαμε να παίζουμε μαζί, ήμουν σε πτώση. Πειραματιζόμουν με τον ήχο μου μόνη μου και έκανα πειραματικό κορεατικό hiphop. Ήθελα ένα νέο όνομα για τον εαυτό μου και το "Korea Town Acid" ήρθε στο μυαλό μου. ΄Ηταν μια από τις καλύτερες αποφάσεις που πήρα ποτέ και τώρα ανταποκρίνομαι στις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει το όνομά μου που ενσωματώνοντας acid στοιχεία στη μουσική μου.

 

A. L. : . Μίλησέ μας για την δημιουργική σου διαδικασία. Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου;

 

Κ.Τ.Α. : Είμαι τεράστια οπαδός της χρήσης hardware, αντί να κάνω μουσική μόνο με DAW υπολογιστή και midi. Μερικές φορές συγχρονίζω όλα τα μηχανήματά μου και αυτοσχεδιάζω ενώ καταγράφω τη στιγμή και μετά αφήνω το υλικό ωμό ή κάνω κάποια μετα-επεξεργασία και ενδεχομένως προσθέτω στρώματα.

 

A. L. :. Είσαι μια κλασικά εκπαιδευμένη πιανίστρια, μια εκπαίδευση που απαιτεί πολλή πειθαρχία, αλλά ταυτόχρονα αγαπάς την ελεύθερη μορφή, τον πειραματισμό και τον αυτοσχεδιασμό. Πώς εξισορροπείς και συνδυάζεις αυτές τις διαφορετικές πτυχές; Πώς αντανακλούνται αυτά τα στοιχεία στον ήχο σου;

 

Κ.Τ.Α. : Όταν μελετούσα για να γίνω κλασική πιανίστρια μεγαλώνονας, μισούσα το να εξασκούμαι επαναληπτικά στο ίδιο κομμάτι που είχε γράψει κάποιος άλλος. Δεν υπάρχει απολύτως καμιά δημιουργική όψη εκτός από την πειθαρχία. Πάντα μου άρεσε να αυτοσχεδιάζω στο πιάνο αντί να εξασκούμαι στο κομμάτι που έπρεπε, ήταν η καλύτερη μορφή δημιουργικής εξέγερσης. Αυτό που εννοώ ως free-form με το Korea Town Acid είναι ότι προετοιμάζω και δημιουργώ αλληλουχίες, ο τρόπος που τις εκτελώ είναι σε αυτοσχεδιαστική πλευρά, ώστε να ακούγονται διαφορετικά σε διαφορετικές περιστάσεις. Δεν είμαι τελειομανής. Είμαι άνθρωπος που προχωρά με τις καταστάσεις καθώς εξελίσσονται, πάει με μια ροή. Νομίζω ότι μερικές φορές η προσωπικότητά σου αντανακλάται στη μουσική σου.

 

A. L. :. Από πού αντλείς έμπνευση; Έχεις αναφέρει ότι η κορεατική ταινία φαντασίας “Along With The Gods: The Two Worlds” σε ενέπνευσε όταν ηχογραφούσες το "Mahogani Forest". Eμπνέεσαι κυρίως από οπτικά ερεθίσματα ή είναι ένα μείγμα πραγμάτων;

 

Κ.Τ.Α. : Η έμπνευση προέρχεται από οπουδήποτε και παντού. Θα μπορούσα να εμπνέομαι από πολλά πράγματα στη ζωή, όπως ταξίδια, ταινίες, μουσική, τέχνη και ανθρώπους.

 

A. L. :. Επιλέχθηκες για να συμμετέχεις στο  Red Bull Music Academy Bass Camp 2019 στο Κάλγκαρι. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία για σένα;

 

Κ.Τ.Α. : Ήταν πραγματικά αξέχαστη εμπειρία. Ήμουν σε θέση να συνδεθώ με τους επιλεγμένους συμμετέχοντες, όπως και με μερικούς φίλους που ήξερα ήδη, με πολλές ευκαιρίες μάθησης με εργαστήρια, δικτύωση και κυρίως να βρεθώ στο National Music Center, το Studio Bell στο Κάλγκαρι.

Αυτός ο τόπος είναι μαγικός και μια χώρα των θαυμάτων για τους μουσικούς. Έπαιξα με το μεγαλύτερο synthesizer στον κόσμο, το ΤΟΝΤΟ, όπως και με τα Prophet 5, Jupiter 8 και Korg Poly.

 

A. L. :. Πώς προετοιμάζεις ένα set dj; Σχεδιάζεις εκ των προτέρων το playlist ή πηγαίνεις κυρίως με το πλήθος και τη διάθεση;

 

Κ.Τ.Α. : Είναι σημαντικό να προετοιμαζεσαι εκ των προτέρων και να συγκεντρώνεις vibes και επιλογές για να περιηγηθείς στο πλήθος και τη διάθεση. Αυτό που κάνω κυρίως είναι να δημιουργώ μια νέα λίστα αναπαραγωγής για κάθε show και set, που να κολάει πραγματικά με τη διάθεσή μου, ποια κομμάτια με ενθουσιάζουν αυτή την χρονική περίοδο. Είναι ιδανική ευκαιρία για ναα απολαύσετε μερικές από τις δικές μου παραγωγές ή τζαμαρίσματα με φίλους.

 

A. L. :. Ζεις στο Τορόντο. Πολλά καναδικά μουσικά projects γινονται τελευταία γνωστά σε όλο τον κόσμο και πολλοί Καναδοί καλλιτέχνες που εκπροσωπουν διαφορετικά μουσικά είδη βρίσκουν εκπροσώπηση στο εξωτερικό. Πως είναι η σκηνή στον Καναδά? Υπάρχει δυνατή underground techno σκηνή?

 

Κ.Τ.Α. : Υπάρχουν πολλοί λάτρεις της techno και πολλές επιμέρους σκηνές. Κάπως σαν διαφορετικές κολεκτίβες που η κάθε μία κάνει το δικό της πράγμα.

Νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει δυνατότητα αυτές οι επιμέρους σκηνές να αναμιχθούν και να συνεργαστούν. 

Μερικές φορές τα bookings είναι κάπως προκατειλημένα, boys-clubs με τους διεθνείς headliners να παίρνουν την μέγιστη φιλοξενία ενώ οι ντοπιοι υποτιμούνται και δεν τους δίνεται και τόσοι σημασία. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την έλλειψη χώρων. Από την άλλη πλευρά υπάρχει πληθώρα ταλαντούχων παραγωγών και djs στην πόλη.

 

A. L. :. Πώς βλέπεις την εκπροσώπηση των γυναικών στην ηλεκτρονική μουσική; Έχεις παρατηρήσει τυχόν διαφορές μεταξύ του πώς εκπροσωπούνται οι άνδρες και πως οι γυναίκες djs και μουσικοί;

 

Κ.Τ.Α. : Νομίζω ότι υπάρχει πιο ορατή προσοχή και εκπροσώπηση της γυναίκας στο ηλεκτρονικό σήμερα σε σύγκριση με το παρελθόν. Υπάρχουν πολλές σούπερ ταλαντούχοι θηλυκοί, και non-binary καλλιτέχνες. Νομίζω ορισμένα μέρη και parties θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά στο να συμπεριλαμβάνουν γυναίκες και lgbt καλλιτέχνες.

 

A. L. :. Ποια ήταν η καλύτερη μουσική σου εμπειρία (συναυλία, dj set, ηχογράφηση) μέχρι τώρα;

 

Κ.Τ.Α. : Μια από τις καλύτερες μουσικές εμπειρίες που είχα πρόσφατα ήταν η συνάντηση της Suzanne Ciani για το Master Class στο Κάλγκαρι στοNational Music Centre, Studio Bell. Ήταν μια μοναδική μοναδική εμπειρία και χάρηκα τόσο που την συνάντησα προσωπικά και να την είδα να μπαίνει στο στοιχείο της στο στούντιο.

 

A. L. :. Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;

 

Κ.Τ.Α. : Θέλω να βάλω γερά θεμέλια στο Korea Town Acid και να κυκλοφορήσω περισσότερη μουσική και να περιοδεύσω, αλλά το να φτιάξω soundtrack ταινιών είναι το μελλοντικό μου σχέδιο για τη μουσική. Το ταξίδι και το συνεχές πάρτι μπορούν να γίνουν σκληρά για το σώμα σου. Θα ήθελα ακόμα να παίζω live όπως η  Suzanne, παρ' όλα αυτά. Να βρω μια ισορροπία ανάμεσα στην ζωή και στην δουλειά. Να κρατήσω τον αιώνιο ενθουσιασμό και τα ερεθισματα για μουσική.

 

A. L. : Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου και ανυπομονούμε να σε ακούσουμε στην Αθήνα.

 

❯ 7 DECEMBER 2019

Facebook Event

━━━━━━━━━━━━━━━
❯ TICKETS
www.viva.gr/tickets/music/athens/winter-plissken-en

 

korea-town-acid-clocksound-plissken-festival-interview-02

 

 

Anna Lefka: Hello Jessica! How and when did you start the Korea Town Acid project? What is the story behind your name?

 

Korea Town Acid: I was in a project called "CHOBO" with my former partner and we were hardware live duo using synth, drum machines and pedals and making ambient house and techno. After we stopped playing together I was in a slump. I was experimenting my sound on my own and was making experimental korean hiphop. I wanted a new name for myself and "Korea Town Acid" came to my mind and it was one of the best decisions I ever made and now I am living up to my name incorporating acid elements in my music.

 

A. L. : Tell us about your recording process. How would you describe your sound?

 

Κ.Τ.Α. :I am a huge fan for using hardware instead of making music with just computer DAW and midi. Sometimes I have all my machine synced and improvise and capture the moment and let it be raw or do some post-editing on top and possibly add layers.

 

A. L. : You are a classically trained pianist, a training that requires a lot of discipline, and but at the same time you are all about free form, experimentation and improvisation. How do you balance and combine those different aspects? How do these elements reflect in your sound?

 

Κ.Τ.Α. : When I was pursuing classical pianist growing up, I hated practicing same piece repetitively that someone else wrote. There are absolutely no creative aspect except discipline. I have always loved improvising on the piano instead of practising my concur piece, it was best form of creative rebellion. What I mean of free-form with Korea Town Acid, I still prepare and make sequences, the way I perform is on a improvisational aspect so I can sound different for different occasions. I am not a perfectionist. I am play-by-ear, go-with-a-flow person. I think sometimes your personality reflects on your music.

 

A. L. : Where do you get your inspiration from? You have mentioned the Korean fantasy film “Along With The Gods: The Two Worlds” inspired you while recording “Mahogani Forest”. Do you get inspired mostly by visual stimuli or is it a mixture of things?

 

Κ.Τ.Α. : Inspiration comes from anywhere and everywhere. I could be inspired by many things in life like travelling, films, music, art and people.

 

A. L. : You were selected to participate in Red Bull Music Academy Bass Camp 2019 in Calgary. How was that experience for you?

 

Κ.Τ.Α. : It was truly unforgettable experience. I was able to connect with the selected participants including some of friends I already knew, lots of learning opportunity with workshops, networking and most importantly engaging in the studio at National Music Centre, Studio Bell in Calgary.

That place is magical and wonderland for musicians. Played with world's biggest synthesizer TONTO, Prophet 5 and Jupiter 8 and Korg Poly

 

A. L. : How do you prepare for a dj set? Do you mostly plan your list beforehand or do you go along with the crowd and mood?

 

Κ.Τ.Α. : It's crucial to prepare in advance and gather vibes and options in order to navigate the crowd and mood. I mostly create a new playlist for different shows and sets, really stick with my mood, what tracks excites me that timeline. It's perfect opportunity to snug some of my own productions or jams with friends.

 

A. L. : You live in Toronto. A lot of Canadian music projects are lately getting worldwide attention and a lot of Canadian artists from a variety of genres are being represented abroad. How is the scene there? Is there a strong underground techno scene going on?

 

Κ.Τ.Α. : There are lots of Techno lovers/enthusiasts with lots of sub scenes. Kind of own collective doing their own thing.

I think there can are opportunity for those sub-scene to blend and collaborate. Sometimes bookings can be bias, boys-club and only focused on international headliners to be treated maximum hospitality and locals are often underemphasized, underestimated. There are serious issue with the lack of venues to perform. On the other hand there are plenty talented producers and DJs in the city.

 

A. L. : How do you see women’s representation in electronic music? Have you noticed any differences between how male and female djs and musicians are represented and approached?

 

Κ.Τ.Α. : I think there are more visible attention and representation of woman in the electronic nowadays compare to past. There are lots super talented female, non-binary artist. Some parties could do a better job on booking woman, lgbt artists

 

A. L. : Which has been your best musical experience (concert, dj set, recording) up to now?

 

Κ.Τ.Α. : One of the best musical experience I had recently was meeting Suzanne Ciani for Master class in Calgary at National Music Centre, Studio Bell. It was one of kind unique experience and was so please to meet her in person and see her get in her element in the studio.

 

A. L. : What are your plans for the future?

 

Κ.Τ.Α. : I want to establish Korea Town Acid and put more music out and tour but film scoring is my future plan for music. Travel and Party can get harsh on your body. I would still love to perform like Suzanne tho. Finding work life balance. keeping the eternal excitement and stimulation for music.

 

 

Thanks for your time! Looking forward to listening to you in Athens!

 

 

❯ 7 DECEMBER 2019

Facebook Event

━━━━━━━━━━━━━━━
❯ TICKETS
www.viva.gr/tickets/music/athens/winter-plissken-en

 

korea-town-acid-clocksound-plissken-festival-interview-03

 

Σχετικά άρθρα

Banner
Banner